ישראל זעירא לערוץ 7: "הגיע זמנה של הציונות הדתית ללמוד איך מקרבים"

ישראל זעירא, מנכ"ל חברת באמונה נדל"ן ומקים 'ראש יהודי' בראיון עם ערוץ 7. בראיון מספר זעירא על ההחלטה לעבור מהיישוב מעלה חבר לתל אביב וכיצד ניתן לעשות קירוב לבבות בין דתיים וחילונים.

על המעבר לתל אביב, סיפר זעירא: "לפני שלוש שנים עברנו כמשפחה ממעלה חבר לתל אביב. אנחנו רואים את עצמנו שליחים של מעלה חבר, שהיא מעצמה תורנית של אנשים נפלאים, ואנחנו רואים את עצמנו שליחים של תורת ארץ ישראל, של אהבת עם ישראל". תל אביב מהווה אתגר לא פשוט בתחום קירוב הלבבות, כפי שהוא מסביר בהמשך: "לנו כראש יהודי חשובים שני דברים משלימים: לעסוק בזה בעצמנו – לקיים קהילה חברתית חזקה על בסיס של התקרבות לקב"ה, ותשובה מאהבה – להפיץ את החזון הזה לכל מקום במדינה. כל משפחה שמצטרפת למשימה הלאומית הזו היא יהלום. וברור שבתל אביב היא מקיימת בהידור את 'ובכל מאודך', עקב יוקר המחיה".

מבחינת השאלה של כיצד עושים זאת, אומר זעירא כי יש צורך בדיוק והבנה כיצד משלבים בין כוח אחד שאומר 'אני רוצה להפיץ תורה ולהאהיב שם שמיים ברבים' לכוח שני שאומר 'אני מקבל כל אדם כפי שהוא'. "זה לא פשוט. צריך בית מדרש כדי ללמוד את סודות תורת הקירוב. לכן בשנים האחרונות פתחנו קורס שליחים שנקרא 'עכשיו תורנו', שאומר שהגיע זמנה של הציונות הדתית ללמוד איך מקרבים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *